fbpx

Master kurz: Ako na predaj e-bikov

4 997,00 (s DPH)

Kurz je momentálne vypredaný. Ak máte záujem, informujte sa o ďalšom termíne na ride@ride.sk. 

Kurz prebieha:

  • 1. deň – online
  • 2. deň – online
  • 3. deň – online
  • všetky moduly budú následne sprístupnené na našej online platforme k prístupu podľa vášho tempa štúdia a potreby

Počet miest je obmedzený.

Kategórie: Značiek: , , , ,

Popis

Chcete využiť boom elektrobicyklov a nabehnúť do tohto biznisu čo najskôr? Bike a ebike business je aktuálne na výslní a správny čas na vstup na scénu je práve teraz, keď už máme za sebou otvorenie trhu a teraz nás čakajú roky intenzívneho kontinuálneho rastu. Bike firmy a obchody nestíhajú ani predávať, ani servisovať, dopyt je väčší. 

Nebudujte svoj obchod sami z nuly roky, skráťte toto obdobie na minimum s profesionálnou podporou. Kým to budete rozbiehať sami, ujdú vám státisíce Eur a roky života. 

E-bike biznis je super – dáva zákazníkom radosť, robí s produktami, ktoré sú moderné, trendy ale sa na nich aj dobre zarába. Dobrý predajca elektrobikov na Slovensku dokáže predať ročne cez 200 kusov. Pri priemernej hodnote 3000 Eur je to obrat vyše pol milióna Eur. 

Pripravili sme 3-dňový intenzívny komplexný kurz, kde sa dozviete všetko ohľadom predaja e-bikov na Slovensku. Žiadne omáčky, ale aktuálna realita na našom trhu. 

O skúsenosti sa podelí Š. Čeman, ktorý založil prvý špecializovaný e-bike shop na Slovensku a predal vo svojej firme e-biky za vyše 3 milióny Eur. 


OBSAH KURZU: 

Deň 1 – Naživo 

Modul 1: Základy

  • Prečo predávať e-biky a s nimi súvisiace tovary a služby
  • Profilácia a zaradenie obchodu
  • Formy predaja – bicyklový obchod vs. showroom vs. eshop – výhody, nevýhody, prepojenie 
  • Priamy predaj
  • Predaj firmám 
  • Nastavenie svojho biznisu 

Modul 2: Trh

  • Analýza a potenciál trhu 
  • Ponuka výrobcov
  • Ako sa v nej vyznať a rýchlo zorientovať 
  • Prehľad a ponuka značiek ebikov a ich pohonov
  • Ktoré značky vybrať a ktoré a prečo nevybrať 
  • Ako si vybrať svojich konkrétnych dodávateľov (ako ich osloviť, ako získať značky) 
  • Ako ohodnotiť prístup výrobcu alebo distribútora ku koncovým obchodom 
  • Aké typy ebikov sa u nás najviac predávajú
  • Aké cenové hladiny fungujú najlepšie
  • Aktuálne technológie rámov, pohonov 
  • Ako sa v nich vyznať a na čo pozor
  • Prehľad konkurencie na trhu 
  • Kto je konkurencia – z bike biznisu a mimo neho 
  • Detailná analýza a rozbor konkurencie na Slovensku 
  • Ako analyzovať konkurenciu vo svojom regióne / oblasti 
  • Ako využiť ich slabé a silné stránky vo svoj prospech a v čom ich predbehnúť 

Modul 3: Predaj

  • Čo musíš vedieť o bicykloch a bicyklovaní a následne e-bikoch
  • Čo musíš vedieť o zákazníkoch
  • Vydávač vs. predavač vs. predajca vs. obchodník 
  • Reaktívny vs. proaktívny predaj (sedenie v obchode a čakanie na zákazníka vs. vyvíjanie konkrétnych aktivít) 
  • Ako predať to, čo nemáš na sklade
  • Ako sa predávajú e-biky
  • Najlepšie argumenty
  • Práca s námietkami
  • Predaj rôznych typov
  • Predaj rôznych cenových hladín
  • Ako testovať e-biky
  • Ako správne predávať veľkosti 
  • Bazárový predaj
  • Predaj z obrázka
  • Predaj online (eshop)
  • A ako konkurovať online-u
  • Predaj cez referenciu
  • Predaj na firmu (účtovne)
  • Predaj väčších množstiev firmám

Modul 4: Predajný proces 

  • Čo je predaj a prečo predávať 
  • Nastavenie seba aj prostredia pred predajom
  • Optimálne zisťovanie potrieb zákazníka 
  • Kľúčové otázky ktorými za pár minút zistíš čo presne zákazník potrebuje 
  • Výber správneho ebiku a služieb zákazníkovi 
  • Ako vytipovať vhodné produkty 
  • Ideálna ukážka produktu a prezentácia ponuky 
  • Ako nastaviť neodolateľnú ponuku aj napriek konkurencii 
  • Dohoda ceny a argumentácia 
  • Rýchle uzavretie obchodu 
  • Správne dodanie ebiku a služieb 
  • Pokračovanie komunikácie aj po predaji 
  • Otázky na ohodnotenie kúpy zákazníka 

Modul 5: Poradenstvo

  • Poradenstvo rozhoduje 
  • Ako ho nerobit 

Modul 6: Prax 

  • Kompletný detailný návod a popis, ako som predal prvých 1000 ebikov za 3 milióny Eur 
  • Vrátane budovania obchodno-dodávateľských vzťahov, vybavenia, budovania teamu, nastavenia procesov
  • Rozobratie úspechov, neúspechov a problémov 
  • A ako to môžeš dokázať Ty lepšie a rýchlejšie

Na koniec 1. dňa: Diskusia a otázky.

Deň 2 – Online 

Modul 7: Biznis model

  • Biznis plán
  • Náklady a výnosy 
  • Konkrétna ekonomika podľa veľkosti shopu 
  • Výška potreby financovania na rozbeh a rast
  • Metódy na zvyšovanie predaja

Modul 8: Práca s cenou 

  • Cenotvorba
  • Zlavy
  • Konkrétny výpočet
  • Čo ponúknuť namiesto zľavy pre maximálny profit obchodu aj zákazníka 
  • Ako na výpredaje 
  • Kedy a ako ho spustiť 
  • Navýšenie predaja – Upsell konkrétnych produktov a služieb 

Modul 9: Marketing

  • Ako nastaviť marketing v bike brandži 
  • Prezentačné akcie, testovačky
  • Ako ich robiť a ako NErobiť
  • Online vs. offline 

Modul 10: Potreba vybavenia

  • Priestory
  • Technika
  • Systémy s konkrétnym použitím (CRM, volania, fakturácia, sklady, …) 

Modul 11: Systém práce 

  • Optimalizácia svojho pracovného času a systému práce
  • Optimalizácia v tíme 
  • Rozdelenie úloh pre maximálny predaj a efektivitu 
  • Nastavenie odmeňovania 
  • Ako nastaviť odmeňovanie sebe aj druhým – kusy vs. obrat, zisk a iné 

Modul 12: Nastavenie teamu 

  • Potreba ľudí / Práce
  • Ako si nastaviť podporný team 
  • Akých ľudí potrebujete pri raste 
  • Ako si vychovať pomocníka
  • Akou postupnosťou ich školiť 
  • Team na automate 
  • Potreba partnerov – Dodávatelia, Partneri / Spolupráce

Modul 13: Zákazníci

  • Vzťah so zákazníkom
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Kto je zákazník
  • Konkrétne typy – príklady
  • Opakovaný predaj a referencia 
  • Kto nie je zákazník a prečo 
  • Komunikácia so zákazníkom 
  • Moderné spôsoby komunikácie a využitie kanálov 
  • Riešenie konfliktov, reklamácií 

Na koniec 2. dňa: Diskusia a otázky formou skupinového Online mentoringu.

Deň 3 – Online 

Modul 14: Tovar a služby – detailný rozbor 

  • Ebiky (Značky, Pohony, Komponenty a výbavy, Doplnky) 
  • Služby

Modul 15: Objednávanie tovaru 

  • Práca so skladom (svojím aj cudzím) 
  • Čo robiť keď dodávatelia nechcú dodať (alebo nestíhajú dodávať) – ako nestratiť zákazníka
  • Optimalizácia skladu

Modul 16: Priebeh sezóny

  • Planovanie pred sezónou
  • Graf predaja v sezóne (na základe reálnych čísel za posledných 8 rokov) 
  • Nastavenie cieľov ročných a mesačných
  • Celoročný predaj
  • Využitie neaktívnych mesiacov
  • Ako predávať v zime
  • Predaj “jarného” tovaru

Modul 17: Problémy tohto biznisu 

  • Na čo dať pozor – najväčšie riziká 
  • Ako neskrachovať / skrachovať / postaviť sa na nohy

Modul 18: Nové trendy a budúcnosť predaja

  • Predaj po coronaviruse
  • Ako sa to z dlhodobého hľadiska dotkne bike branže
  • Vylučovanie medzičlánkov s nízkou pridanou hodnotou 
  • Trendy a príležitosti v novom biznise 
  • Inovácie v ebike biznise 

Na koniec 2. dňa: Diskusia a otázky formou skupinového Online mentoringu.


Bonusy

  • 1x hodinová konzultácia 1:1 (online) v cene 
  • 2x skupinový online mentoring a Q&A 
  • Prístup ku všetkým modulom v prehľadnom informačnom systéme na neskoršie opakované spustenie a dodatočné štúdium 
  • Zoznam dodávateľov ebikov a kľúčových značiek pre tento biznis na stiahnutie 
  • Certifikát o absolvovaní kurzu 

Technické informácie: 

  • Kurz prebieha nasledovne:
    • 1. deň naživo
    • 2. a 3. deň online
  • Počet miest je obmedzený! 
  • V cene je zahrnuté občerstvenie počas 1. dňa: 2x nápoj (káva / čaj / nealko), obed

Pre koho je kurz určený: 

  • pre ľudí, ktorí chcú otvoriť svoje e-bike biznisy
  • pre ľudí, ktorí chcú byť top predajcovia a nie len bežní predavači (“vydavači”) v obchode
  • ale aj pre majiteľov obchodov, ktorí chcú vzdelávať seba alebo svojich zamestnancov alebo dostať svoj existujúci bike biznis na ďaľší level
  • pre e-bike fanatikov, ktorí chcú vedieť aktuálne reálne informácie z e-bike biznisu a trhu

Čas: 

  • je to trojdňový intenzívny kurz
  • deň 1.: od 9 do 17:30
  • deň 2. a 3. môžete absolvovať naraz, alebo si ho aj môžete rozdeliť na časti a prispôsobiť vlastnému tempu štúdia

Ostatné: 

  • Doplnkové organizačné pokyny budú zaslané zaregistrovaným účastníkom do emailu pred kurzom
  • Počet miest je obmedzený 

Čo týmto kurzom získate: 

  • Rady od profesionála, dlhoročného pretekára, predajcu a servismana ebikov, jednotky na Slovensku v tejto oblasti
    • skúsenosti z 25 ročnej praxe s bike biznisom, ale hlavne z 8 rokov skúseností s predajom elektrobikov, konkrétne vyše 1000ks v hodnote vyše 3 milióny Eur
    • rady sú z aktuálnej reality e-bike biznisu na Slovensku
  • Informácie a skúsenosti, aby ste dokázali svoj e-bike biznis spustiť alebo zväčšiť za minimálny čas
  • Ušetrený čas hľadaním informácií
  • Ušetrený čas (roky!) a peniaze budovaním biznisu z nuly a bez skúseností

Cena kurzu sa Vám vráti už pri predaji prvých kusov! 



Školiteľ: 

Štefan Čeman, e-bike fanatik a:

  • Certifikovaný expert pre Ebike a Pedelec 
  • Certifikovaný servisný technik
  • Certifikovaný Guru Fitter
  • Organizátor prvej globálnej konferencie Ebike Future Conference 
  • Spolupracovník na projekte prvého 3D vytlačeného e-biku na svete 
  • Zakladateľ RIDE.sk, prvého špecializovaného obchodu a servisu športových e-bikov na Slovensku
  • Cez RIDE.sk predal vyše 1 000 ebikov v hodnote viac ako 3 milióny Eur a vykonal vyše 4000 špecializovaných servisov, 20 000 servisných úkonov
  • Pomohol rozvinúť iné e-bike obchody, servisy a požičovne
  • Vyše 35 rokov aktívneho jazdenia na bicykloch (z toho 8 na ebikoch) 
  • Vyše 25 rokov servisných skúseností 
  • 15 rokov pretekania (aj na medzinárodnej úrovni ako reprezentant Slovenska) 
  • 10 rokov organizovania bicyklových podujatí 
  • 8 rokov v ebike brandži – predaj, servis, poradenstvo, eventy, služby pre firmy
  • 4 roky bike fittingu (nastavenie optimálneho posedu) 
  • skúsenosti z automotive a výrobných firiem, optimalizácia výkonnosti procesov a teamov