fbpx

Master kurz: Ako na predaj e-bikov

4 999,009 999,00 (s DPH)

Klientov na tento program si vyberáme. Môžete si ho kúpiť len po dohode na základe strategického rozhovoru a spoznania sa. Cena je základná sadzba, podľa objemu práce sa môže po dohode navyšovať.

Vymazať
Katalógové číslo: - Kategórie: Značiek: , , , ,

Popis

Chcete využiť boom elektrobicyklov a nabehnúť do tohto biznisu čo najskôr? Bike a ebike business je aktuálne na výslní a správny čas na vstup na scénu je práve teraz, keď už máme za sebou otvorenie trhu a teraz nás čakajú roky intenzívneho kontinuálneho rastu. Bike firmy a obchody nestíhajú ani predávať, ani servisovať, dopyt je väčší. E-bike trh sa znásobí 5-10x do roku 2030. 

Nebudujte svoj obchod sami z nuly roky, skráťte toto obdobie na minimum s profesionálnou podporou. Kým to budete rozbiehať sami, ujdú vám státisíce Eur a roky života. 

E-bike biznis je super – dáva zákazníkom radosť, robí s produktami, ktoré sú moderné, trendy ale sa na nich aj dobre zarába. Dobrý predajca (1 osoba s malým podporným teamom) elektrobikov na Slovensku dokáže predať ročne cez 200 kusov. Pri priemernej hodnote 3000 Eur je to obrat vyše pol milióna Eur. 

Pripravili sme 3-dňový intenzívny komplexný online kurz, kde sa dozviete všetko ohľadom predaja e-bikov na Slovensku. Žiadne omáčky, ale aktuálna realita na našom trhu. 

O skúsenosti sa podelí Š. Čeman, ktorý založil prvý špecializovaný e-bike shop na Slovensku a predal vo svojej firme e-biky za vyše 3 milióny Eur. 


OBSAH KURZU: 

Modul 1: Základy

  • Prečo predávať e-biky a s nimi súvisiace tovary a služby
  • Profilácia a zaradenie obchodu
  • Formy predaja – bicyklový obchod vs. showroom vs. eshop – výhody, nevýhody, prepojenie 
  • Priamy predaj
  • Predaj firmám 
  • Nastavenie svojho biznisu 

Modul 2: Trh

  • Analýza a potenciál trhu 
  • Ponuka výrobcov
  • Ako sa v nej vyznať a rýchlo zorientovať 
  • Prehľad a ponuka značiek ebikov a ich pohonov
  • Ktoré značky vybrať a ktoré a prečo nevybrať 
  • Ako si vybrať svojich konkrétnych dodávateľov (ako ich osloviť, ako získať značky) 
  • Ako ohodnotiť prístup výrobcu alebo distribútora ku koncovým obchodom 
  • Aké typy ebikov sa u nás najviac predávajú
  • Aké cenové hladiny fungujú najlepšie
  • Aktuálne technológie rámov, pohonov 
  • Ako sa v nich vyznať a na čo pozor
  • Prehľad konkurencie na trhu 
  • Kto je konkurencia – z bike biznisu a mimo neho 
  • Detailná analýza a rozbor konkurencie na Slovensku 
  • Ako analyzovať konkurenciu vo svojom regióne / oblasti 
  • Ako využiť ich slabé a silné stránky vo svoj prospech a v čom ich predbehnúť 

Modul 3: Predaj

  • Čo musíš vedieť o bicykloch a bicyklovaní a následne e-bikoch
  • Čo musíš vedieť o zákazníkoch
  • Vydávač vs. predavač vs. predajca vs. obchodník 
  • Reaktívny vs. proaktívny predaj (sedenie v obchode a čakanie na zákazníka vs. vyvíjanie konkrétnych aktivít) 
  • Ako predať to, čo nemáš na sklade
  • Ako sa predávajú e-biky
  • Najlepšie argumenty
  • Práca s námietkami
  • Predaj rôznych typov
  • Predaj rôznych cenových hladín
  • Ako testovať e-biky
  • Ako správne predávať veľkosti 
  • Bazárový predaj
  • Predaj z obrázka
  • Predaj online (eshop)
  • A ako konkurovať online-u
  • Predaj cez referenciu
  • Predaj na firmu (účtovne)
  • Predaj väčších množstiev firmám

Modul 4: Predajný proces 

  • Čo je predaj a prečo predávať 
  • Nastavenie seba aj prostredia pred predajom
  • Optimálne zisťovanie potrieb zákazníka 
  • Kľúčové otázky ktorými za pár minút zistíš čo presne zákazník potrebuje 
  • Výber správneho ebiku a služieb zákazníkovi 
  • Ako vytipovať vhodné produkty 
  • Ideálna ukážka produktu a prezentácia ponuky 
  • Ako nastaviť neodolateľnú ponuku aj napriek konkurencii 
  • Dohoda ceny a argumentácia 
  • Rýchle uzavretie obchodu 
  • Správne dodanie ebiku a služieb 
  • Pokračovanie komunikácie aj po predaji 
  • Otázky na ohodnotenie kúpy zákazníka 

Modul 5: Poradenstvo

  • Poradenstvo rozhoduje 
  • Ako ho nerobit 

Modul 6: Prax 

  • Kompletný detailný návod a popis, ako som predal prvých 1000 ebikov za 3 milióny Eur 
  • Vrátane budovania obchodno-dodávateľských vzťahov, vybavenia, budovania teamu, nastavenia procesov
  • Rozobratie úspechov, neúspechov a problémov 
  • A ako to môžeš dokázať Ty lepšie a rýchlejšie

Modul 7: Biznis model

  • Biznis plán
  • Náklady a výnosy 
  • Konkrétna ekonomika podľa veľkosti shopu 
  • Výška potreby financovania na rozbeh a rast
  • Metódy na zvyšovanie predaja

Modul 8: Práca s cenou 

  • Cenotvorba
  • Zlavy
  • Konkrétny výpočet
  • Čo ponúknuť namiesto zľavy pre maximálny profit obchodu aj zákazníka 
  • Ako na výpredaje 
  • Kedy a ako ho spustiť 
  • Navýšenie predaja – Upsell konkrétnych produktov a služieb 

Modul 9: Marketing

  • Ako nastaviť marketing v bike brandži 
  • Prezentačné akcie, testovačky
  • Ako ich robiť a ako NErobiť
  • Online vs. offline 

Modul 10: Potreba vybavenia

  • Priestory
  • Technika
  • Systémy s konkrétnym použitím (CRM, volania, fakturácia, sklady, …) 

Modul 11: Systém práce 

  • Optimalizácia svojho pracovného času a systému práce
  • Optimalizácia v tíme 
  • Rozdelenie úloh pre maximálny predaj a efektivitu 
  • Nastavenie odmeňovania 
  • Ako nastaviť odmeňovanie sebe aj druhým – kusy vs. obrat, zisk a iné 

Modul 12: Nastavenie teamu 

  • Potreba ľudí / Práce
  • Ako si nastaviť podporný team 
  • Akých ľudí potrebujete pri raste 
  • Ako si vychovať pomocníka
  • Akou postupnosťou ich školiť 
  • Team na automate 
  • Potreba partnerov – Dodávatelia, Partneri / Spolupráce

Modul 13: Zákazníci

  • Vzťah so zákazníkom
  • Starostlivosť o zákazníkov
  • Kto je zákazník
  • Konkrétne typy – príklady
  • Opakovaný predaj a referencia 
  • Kto nie je zákazník a prečo 
  • Komunikácia so zákazníkom 
  • Moderné spôsoby komunikácie a využitie kanálov 
  • Riešenie konfliktov, reklamácií 

Modul 14: Tovar a služby – detailný rozbor 

  • Ebiky (Značky, Pohony, Komponenty a výbavy, Doplnky) 
  • Služby

Modul 15: Objednávanie tovaru 

  • Práca so skladom (svojím aj cudzím) 
  • Čo robiť keď dodávatelia nechcú dodať (alebo nestíhajú dodávať) – ako nestratiť zákazníka
  • Optimalizácia skladu

Modul 16: Priebeh sezóny

  • Planovanie pred sezónou
  • Graf predaja v sezóne (na základe reálnych čísel za posledných 8 rokov) 
  • Nastavenie cieľov ročných a mesačných
  • Celoročný predaj
  • Využitie neaktívnych mesiacov
  • Ako predávať v zime
  • Predaj “jarného” tovaru

Modul 17: Problémy tohto biznisu 

  • Na čo dať pozor – najväčšie riziká 
  • Ako neskrachovať / skrachovať / postaviť sa na nohy

Modul 18: Nové trendy a budúcnosť predaja

  • Predaj po coronaviruse
  • Ako sa to z dlhodobého hľadiska dotkne bike branže
  • Vylučovanie medzičlánkov s nízkou pridanou hodnotou 
  • Trendy a príležitosti v novom biznise 
  • Inovácie v ebike biznise 

Support:

  • Balík Support obsahuje navyše osobnú podporu Š. Čemana v trvaní 3 mesiace (každé 2 týždne) – konzultácie, plus práca na témach, ktoré presne potrebujete urobiť, aby ste napredovali čo najrýchlejšie
  • Čas podpory si treba dohodnúť pred zakúpením kurzu. Prosím, napíšte nám email na ride@ride.sk a zavoláme si cez videohovor

Bonusy

  • Zoznam dodávateľov ebikov a kľúčových značiek pre tento biznis na stiahnutie 
  • Certifikát o absolvovaní kurzu 

Technické informácie: 

  • Kurz prebieha online
  • Máte ho k dispozícii ihneď po zakúpení
  • Máte ho k dispozícii doživotne
  • Kurz prebieha v prehľadnom informačnom systéme (na neskoršie opakované spustenie a dodatočné štúdium) na akomkoľvek zariadení (počítač, tablet, telefón) 

Pre koho je kurz určený: 

  • pre ľudí, ktorí chcú otvoriť svoje e-bike biznisy
  • pre ľudí, ktorí chcú byť top predajcovia a nie len bežní predavači (“vydavači”) v obchode
  • ale aj pre majiteľov obchodov, ktorí chcú vzdelávať seba alebo svojich zamestnancov alebo dostať svoj existujúci bike biznis na ďaľší level

Čas: 

  • je to trojdňový intenzívny kurz
  • môžete si ho rozdeliť na časti a prispôsobiť vlastnému tempu štúdia

Čo týmto kurzom získate: 

  • Rady od profesionála, dlhoročného pretekára, predajcu a servismana ebikov, jednotky na Slovensku v tejto oblasti
    • skúsenosti z 25 ročnej praxe s bike biznisom, ale hlavne z 8 rokov skúseností s predajom elektrobikov, konkrétne vyše 1000ks v hodnote vyše 3 milióny Eur
    • rady sú z aktuálnej reality e-bike biznisu na Slovensku
  • Informácie a skúsenosti, aby ste dokázali svoj e-bike biznis spustiť alebo zväčšiť za minimálny čas
  • Ušetrený čas hľadaním informácií
  • Ušetrený čas (roky!) a peniaze budovaním biznisu z nuly a bez skúseností

Cena kurzu sa Vám vráti už pri predaji prvých cca 3 kusov! 



Školiteľ: 

Štefan Čeman, e-bike fanatik a:

  • Certifikovaný expert pre Ebike a Pedelec 
  • Certifikovaný servisný technik
  • Certifikovaný Guru Fitter
  • Organizátor prvej globálnej konferencie Ebike Future Conference 
  • Spolupracovník na projekte prvého 3D vytlačeného e-biku na svete 
  • Zakladateľ RIDE.sk, prvého špecializovaného obchodu a servisu športových e-bikov na Slovensku
  • Cez RIDE.sk predal vyše 1 000 ebikov v hodnote viac ako 3 milióny Eur a vykonal vyše 4000 špecializovaných servisov, 20 000 servisných úkonov
  • Pomohol rozvinúť iné e-bike obchody, servisy a požičovne
  • Vyše 35 rokov aktívneho jazdenia na bicykloch (z toho 8 na ebikoch) 
  • Vyše 25 rokov servisných skúseností 
  • 15 rokov pretekania (aj na medzinárodnej úrovni ako reprezentant Slovenska) 
  • 10 rokov organizovania bicyklových podujatí 
  • 8 rokov v ebike brandži – predaj, servis, poradenstvo, eventy, služby pre firmy
  • 4 roky bike fittingu (nastavenie optimálneho posedu) 
  • skúsenosti z automotive a výrobných firiem, optimalizácia výkonnosti procesov a teamov

Ďalšie informácie

Vyberte si verziu kurzu

PREDAJ Online, PREDAJ Online + SUPPORT